Nivor

سوال دارید؟ از ما بپرسید...

داستان نیور

فروشگاه اینترنتی نیوُر در سال 1400 متولد شد و با تکیه بر تجربه 20 ساله خود در زمینه تولید لباس ورزشی، می تواند کالاهای متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمان کوتاه به دست مشتریان خود برساند. از ویژگی های مهم این فروشگاه ضمانت بازگشت کالا می باشد که با توجه به قوانین آن مشتریان می توانند به راحتی اقدام به ثبت مرجوعی کالای خریداری شده کنند.

چطور به نیور اعتماد کنم؟

شما عزیزان می توانید با کلیک بر روی نماد اعتبار الکترونیک در انتهای سایت از صحت اطلاعات فروشگاه مطمئن شوید.

خرید حضوری از نیور امکان پذیر است؟

دفتر مرکزی نیور در تهران است اما متاسفانه فعلا فروش حضوری از نیور امکان پذیر نمی باشد، اما برای رفاه حال کاربران امکان تعویض سایز و مرجوعی قرار داده شده است تا دیگر نگرانی از بابت خرید اینترنتی وجود نداشته باشد.

قوانین و حریم خصوصی

قوانین استفاده از نیور

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های نیور منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های نیور تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

نیور به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. نیور متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت نیور، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید. همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات نیور، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط نیور جزئی از اموال نیور محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار نیور است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای نیور محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط نیور و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار نیور است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت نیور و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای نیور محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات نیور، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.Nivor.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت نیور هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.Nivor.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات در نیور، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. بدیهی است بخش نظرات نیور با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی‌آیند. نیور در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به‌هیچ‌وجه به معنی تایید فنی نیور درباره‌ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.

خسارت در هنگام حمل و نقل

نیور همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله (اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و نیور تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۸ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش نیور اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش نیور ارسال شود.

جمع‌آوری IP و کوکی‌ها

نیور همانند سایر وب‌سایت‌ها از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید. اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی نیور و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و نیور حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد.

ثبت سفارش و ارسال کالا

چگونه می‌توانم سفارش خود را در سایت ثبت کنم؟

پس از ورود به سایت، کالای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید سپس با تکمیل فرآیند سفارش و پرداخت مبلغ کالا، پیامک ثبت سفارش را دریافت خواهید کرد.

هزینه ارسال کالا چقدر است؟

هزینه ارسال کالا برای کاربران نیور رایگان است اما درصورت بازگرداندن کالا و یا تعویض کالا به دلیل اندازه نبودن سایز هزینه از کاربر دریافت خواهد شد.

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد، در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد. تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند را چگونه می توان پیگیری کرد؟

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده است.

رویه‌های بازگرداندن کالا

مدت زمان ثبت درخواست تعویض سایز کالا چقدر است؟

پس از دریافت کالا تنها ۸ ساعت امکان ثبت درخواست از طریق ارسال درخواست در واتساپ به شماره ۰۹۳۵۱۳۶۵۸۶۸ برای تعویض سایز کالا وجود دارد.

کالا را چطور برای نیور ارسال کنم؟

لطفاً قبل از هر اقدامی درخواست خود را از طریق واتساپ ثبت نمایید. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش نیور جداً، خودداری کنید. برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و اتیکت کالا جدا نشده باشد. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. بدیهیست در صورت استفاده از کالا، آسیب دیدگی کالا و یا ارسال درخواست بعد از مدت زمان تعیین شده ضمانت بازگشت کالا از بین خواهد رفت.

مرجوع کردن کالا به نیور چه شرایطی دارد؟

با توجه به کامل بودن اطلاعات محصولات اعم از تصویر، متن و... و همچنین پشتیبانی رایگان کارشناسان فروش فقط کالا را در صورتی می توانید مرجوع کنید که مشکلاتی مثل یکسان نبودن رنگ کالای ارسال شده با سفارش ثبت شده و یا یکسان نبودن طرح کالای ارسال شده با سفارش ثبت شده داشته باشد. پس از دریافت سفارش به شرط استفاده نکردن و جدا نکردن اتیکت کالا، ۸ ساعت زمان دارید تا درخواست مرجوعی کالای خود را از طریق واتساپ ثبت کنید، کالا پس از ارسال و بررسی کارشناسان انبار مرجوع خواهد شد و هزینه پرداخت شده برای کاربران پرداخت خواهد شد.